Ми гарантуємо право на повернення товару, який Вам не підійшов і не був у використанні. Повернення товару можливе тільки протягом 14 днів. Якщо товар із замовлення Вам не підійшов, ви можете оформити його повернення на місці. При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте його цілісність, комплектність і зовнішній вигляд (відповідність замовлення, наявність дефектів), особливо якщо товар з позначкою «крихке» (посуд, скло), безповоротний (товари для новонароджених, постільна білизна та нижня білизна і ін.) З повним переліком товарів який не підлягає поверненню ви можете ознайомитися нижче.
У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектації замовлення, невідповідності товару замовлення необхідно відмовитися від його отримання. Вам необхідно заповнити документ повернення з описом дефекту (нестачі), який надасть представник транспортної компанії.
ВАЖЛИВО: Якщо при отриманні ви не перевірили замовлення в відділенні і вирішили надалі повернути товар, посилаючись на його пошкодження (розбите скло та ін.), Зовнішній дефект, невідповідність замовлення або некомплектність, ТК Міленіум може відмовити в прийнятті повернення з-за неможливості встановити причину і момент виникнення пошкодження (некомплектність).
Тому велике прохання оглядати товар на місці !!! Ми пропонуємо два способи повернення грошей: 1. Зарахування грошей на Ваш клієнтський рахунок: Зі зворотного боку видаткової накладної, яка була в посилці, вкажіть причину повернення. При наступних замовленнях ці гроші, автоматично стають Вашої передоплатою.
ВАЖЛИВО: Грошові кошти стають активними після того, як товар буде доставлений до нас на склад і Вам на email прийде повідомлення про «Прийняття повернення». Якщо Ви не вказали що робити з грошима, вони автоматично зараховуються на Ваш клієнтський рахунок. Переконливе прохання не створювати нових акаунтів, а користуватися одним еmail.
2. Повернення грошей на карту:
Зі зворотного боку видаткової накладної, яка була вкладена Вам в посилку, вкажіть причину повернення, номер картки Банку і прізвище власника. Після того як ми отримаємо і опрацюємо Ваше повернення, Вам прийде повідомлення на e-mail про те, що на протязі 3-х робочих банківських днів гроші надійдуть на Вашу карту.
Повернути товар можна в наших магазинах або транспортними компаніями:
Повернення іншими транспортними компаніями ми не приймаємо!
Для повернення в магазині, при собі потрібно мати:
Видаткова накладна (із зазначенням причини повернення)
Якщо Ви на місці оглядаєте товар і змушені зробити повернення, то вартість повернення - БЕЗКОШТОВНО.
Якщо при отриманні ви не перевірили замовлення - то вартість повернення сплачуєте Ви, в розмірі 39 грн.
Для клієнтів, які працюють з транспортною компанією
Для повернення товару при собі потрібно мати:
Видаткову накладну і чек про оплату.
На зворотному боці видаткової накладної вказати причину повернення і відправити разом з товаром.
Вартість повернення згідно тарифів перевізника.
Потрібно вказати наступну адресу для відправки повернення:
Одержувач:
Телефон: 0689050473
Адреса: с.Ніва Трудова, склад №1
Вид доставки: Склад-склад
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 г.N 172 і статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
До таких товарів відносяться:
Непродовольчі товари: парфюмерно-косметичні вироби дитячі іграшки м'які дитячі іграшки гумові надувні апарати для гоління рукавички білизна натільна постільна білизна панчішно-шкарпеткові вироби товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо) інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
Перелік товарів, що не підлягають поверненню / обміну, затверджується Кабінетом Міністрів України і може оновлюватися у зв'язку зі зміною законодавства.